Subject: Kärdla-Lehtma keskpingefiidri rekonstrueerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 15:15:37 +0200

Tere

Alustame peatselt Elektrilevi tellimusel projekti „Kärdla-Lehtma
keskpingefiidri rekonstrueerimine“, Hiiumaa vallas projekteerimisega.
Tahtsin uurida võimalust, et millistel tingimustel oleks valmis
Transpordiamet lubama projekteerida ja paigaldada uus keskpinge
maakaabelliin järgmistele kinnsitutele:

*	80 Heltermaa-Kärdla-Luidja lõik 9 (39201:004:0610)
*	80 Heltermaa-Kärdla-Luidja lõik 5 (39201:004:0599)
*	80 Heltermaa-Kärdla-Luidja lõik 4 (39201:004:0605)
*	80 Heltermaa-Kärdla-Luidja lõik 7 (39201:004:0609)
*	80 Heltermaa-Kärdla-Luidja lõik 8 (63901:001:0422)

Soov oleks panna kaabel antud kinnistutele kinnistupiiri ja kergliiklus
tee vahele, 0,5m kinnistupiirist kergliiklus tee poole (lahtise kaeviku
meetodil). Igasugused mahasõidud ja kõvade katete alla projekteeriksime
kinniselt.

Kas antud lahendus oleks Teie poolt aktsepteeritav? Kui see aktsepteeritav
ei ole, siis ootaksime Teie alternatiivi pakutud lahendusele.

Jään ootama Teie esialgset hinnangut esimesel võimalusel!

Lugupidamisega,

Tõnis Liiber

Võrguprojekt OÜ

Tel. (+372) 56 855 114